tisdag 17 mars 2009

Cards for House of Inspiration

I House of Inspirations webbshop har Jessica verkligen helt underbart material att erbjuda för scrapbooking och kortmakeri. Fantastiska papper från Dream Street Papers är basen i detta kort, med stämpel från Whiff of Joy, färglagd med distresser.

Jessica has the most amazing scrapbooking and cardmaking material available in the House of Inspiration's webshop. The fantastic papers from Dream Street Papers are the base for this card. The stamp is from Whiff of Joy, coloured with distress ink.





Även här är pappren från Dream Street Papers. "Gräset" är gjort av ett extra långhårigt garn.

These papers are also from Dream Street Papers and the "grass" is made from an extra hairy yarn.



10 kommentarer:

Alien Bling sa...

Du får absolut bjuda på fika! ;D
Jätteläckert!

Lotta sa...

Vilka mysiga kort! Sitter och "fikar" vid din blogg just nu. Kul idé med gräset.
Ha en skön fortsatt vecka.
Kramar

Anonym sa...

Härliga kort du har skapat! Fräck idé med gräset. Kul! Ha det så bra. Kram

Amy Teets sa...

Gorgeous!

Veronica sa...

Hej DT-kollegan!
Gillar ditt kort med gräset, såå bra idé!
Påskkortet med blommorna! Så sött!

Du har även blivit utmanad av mig, kolla in i min blogg får du se!
Ha det gott!

ylva sa...

så fina :). älskar den nedersta alldeles extra mycket.

flytta är jobbigt, men ibland är det bra :). hoppas att allt blir bara bra när ni är färdiga!

kram kram,

Kamilla sa...

OOo vad fint du gjor, gräset var ju supercoolt :D

Anita sa...

Åh, så mycket fint du har gjort!
Jag gillar också Dream Street papers, helt underbara papper.
~Anita

Heléne sa...

Så fina kort du har gjort! Jag gillar också "gräset"! Vissa veckor tror jag att jag spenderar mer tid på IKEA än hemma :) Och det är precis som i Annas butik... man kommer in i en annan tidszon där tiden går superfort! Hoppas allt är bra i huset, att ni trivs på Hh och att ni börjar bo in er. Kommer vi att ses i helgen? Kram Heléne

Carina sa...

Hej,Ulrica!
Tack,för din hälsning hos mig.
Kortet som publicerades i "House" är otroligt fint.
Gräset,upplägget och målningen är otroligt bra gjort.


Ha,det gott!