onsdag 3 februari 2010

The cutest scrapbooking store

TesaB inspirerade mig att testa en ny kortvikning, nu igen! Vikningen kallas Surprise Pop-up Card och en beskrivning finns på Splitcoast Stampers. Mitt första försök med den här vikningen blev ett litet födelsedagskort till älsklingen.

TesaB inspired me to try yet another card fold. The folding is called Surprise Pop-up Card and there's a great tutorial over at Splitcoast Stampers. My first attempt with this card fold turned into a birthday card for my sweetie.



Förra helgen tillbringades i Dalarna, i trakten kring Falun. Ett besök till Pappersvindens nya butik i Sågmyra en liten bit utanför Falun kändes rätt obligatoriskt. Det här måste väl ändå vara den sötaste av alla scrapbookingbutiker! En röd liten stuga mitt i en idyllisk liten by ...

We spent the last weekend in Dalarna and amongst other things we managed to pay a visit to Pappersvinden's new store outside Falun. Isn't this the cutest scrapbooking store you have ever seen?



En underbar farstukvist hälsar välkommen!





De har även smycken och lite annat smått och gott att inspireras av, en sån här fin rosa glasskål följde med dottern hem.

2 kommentarer:

Sofia Eriksson sa...

Jag var aldrig till gamla pappersvinden, men måste absolut åka till nya pappersvinden någon gång ser jag! :) Sååå mysigt!

TesaB sa...

Grymt snyggt/sött kort! Skylten är supersnygg! Är det en die eller vad??? *gillar* och grääääset!!!!