lördag 15 maj 2010

Grow a moustasche

Cancerfondens Mustaschkamp har nått Karlstad. Jag och Marie bestämde oss för att bidra till auktionen med några kort, med mustaschtema förstås. Idag var vi nere på Stora torget här i Karlstad och överlämnade korten till Musse och Andreas som blev väldigt glada. Korten kommer att läggas upp på tradera och auktioneras bort. Vi hoppas förstås att de ska ge några kronor till kampen mot prostatacancer! Micke och Helena från Svensk Scrapbooking var med och filmade.



Här är alla korten, vi bidrog med tre kort var.



Här kommer mina tre kort. (För att kika på Maries fina kort i närbild rekommenderas en tur till hennes blogg). Först ett spinnerkort. Snurra mustaschen liksom.



Sen ett pop-up kort som knappt höll på att bli av alls. När jag väl var klar så upptäckte jag att jag satt mustaschen upp-och-ner. Men suck. Bara att börja om från början.



Mustaschen på insidan.





Och så till sist ett kort med en mustasch-pin på insidan, så att den som får kortet kan fortsätta att stödja kampen mot prostatacancer.





And then a short one in english: Me and my friend Marie made a few cards to be auctioned, and the money will be donated to the Swedish Cancer research institute, for research about prostate cancer.

2 kommentarer:

Marie Wisén sa...

Super nice! ;)
Jag är Så glad att ha dig som vän!

kram Marie

Frideborg sa...

Hej du har nåt att hämta i min blogg.

Kram Marina