måndag 25 april 2011

Birthdaycard

De fina pappren från BoBunnys serie Blast Off har rymdtema men stjärnor, planeter och raketer. Här har jag använt papper med stjärnor, på ett kort till en annan liten stjärna som fyller 7 år på onsdag. Hoppas att kortet kommer fram till henne i tid! Allt material är från Reprint.

The fun papers from the BoBunny collection Blast Off have a space theme. Here I used papers with stars on a card for another little star, turning 7 on Wednesday. Let's hope the card makes it to her in time! All material is from Reprint.



Jag maskade ihop nallestämpeln med en grattisstämpel. Målade sedan med distresser. Och så lite stickles ;)

I masked the teddy stamp with a text stamp, then coloured it with distress inks. And some stickles ;)





Framsidan av kortet är något kortare än baksidan, så det blå stjärnpappret skymtar fram bakom molnkanten!

The front of the card is slightly shorter than the back, showing the blue star paper behind the silver lining of the clouds ...

Kram,
Ulrika

5 kommentarer:

Erica sa...

Ljuvligt kort! Jättesnyggt att maska ihop stämplarna så där med bakgrundsstämpeln och huvudmotivet, måste testa någon gång om stämpellusten väcks till liv någon gång..

Hoppas du haft en riktigt skön påskhelg!

Kram, Erica

Elisabet sa...

Men åh, så snyggt och så många fina detaljer.

TesaB sa...

Hur sött som helst!!! :) Hoppas att du hade en fin påsk!

Scrappellen sa...

Heisan Ulrika!:) Det er det lenge siden jeg har vært på besøk hos deg, men til gjengjeld har jeg vært her nå, i ca 1/2-3/4 time, og koooost meg, hentet masse inspirasjon♥!! Du er så utrolig kreativ, og tusen takk for alle de FLOTTE tutorialene du legger ut og deler meg alle oss andre♥!;),
JEg trod om dagen, de jeg var følger, men NÅ skal jeg uhverfall bli det:)). Har en liten "tørke" og manglende inspirasjon, men takket være deg kjenner jeg den begynner å "krible" igjen!!!:)
Ønsker deg en superduper dag videre♥!:)
go'klem, Ellen

Åsa/asamia sa...

Oooo en så söt liten nalle, och ett så sött litet kort.