måndag 20 juni 2011

Summer feelings

Sommaren är här men regnet öser ner. Jag är inte alltför ledsen över det, eftersom det betyder att jag kan dra mig tillbaks till mitt pysselrum utan alltför dåligt samvete. (Och om du läser min blogg såhär mitt i sommaren så tror jag minsann att du kan känna igen dig i detta) ;) Här är ett somrigt kort som jag gjort för Reprint.

Summer is here, but the rain is pouring down. I'm not too sad about that since this let's me hide in the scraproom without feeling bad. (If you're reading my blog in the middle of the summer, I suppose that you share that feeling) ;) This is a summer-inspired card that I made for Reprint.



Kolla in den supersnygga bradsen från Graphic 45 ...

Check out that brad from Graphic 45, to die for!





Kram!
/Ulrika

Inga kommentarer: