söndag 10 juli 2011

Come fly with me

Här är ett till bra-att-ha-kort, detta har jag gjort med material från Reprint. Jag älskar prickiga papper, och det här i milda beige toner från BoBunny är otroligt användbart. Stämpeln har duktiga Annelie designat, det är en riktig favoritstämpel!

Here's another card I made to be kept in the drawer, ready for just any occasion. All material is from Reprint. I love polka dots, and this beige paper from BoBunny is just so versatile. Love it. The stamp is designed by my friend Annelie, it's one of my favourites!



Just nu är jag väldigt inspirerad av min scrapidol Marie. Ingen kan montera blommor i grupp som hon, så jag försöker lära mig av proffset. :)

At the moment, I am very inspired by my idol Marie. No one can mount flowers the way she does, so I am trying to learn from the pro. :)






Det var allt för idag!
Sommarkram!
Ulrika

2 kommentarer:

Jorunn sa...

Så fint kort! Blomstergruppen din er vakker :) Tag's på kortet er kult!

TesaB sa...

Heeeeelt fantastiskt kort!!!! Du är makalös med färger, lager, detaljer... Löööve it! Ha det fint! Kram!