söndag 18 september 2011

Christmas card with G45

Idag har vi minsann lite julstämning hemma. Det är grått och regnigt ute, och med tända ljus och nyredigerad spellista på Spotify så känns julen inte så långt borta. Idag visar jag ett julkort som jag gjort för Reprint, med finfina papper från Graphic 45.

Today, we have already got some Christmas spirit at home. It's a really grey, rainy and dull Sunday, with with a few candles and a newly edited Christmas playlist at Spotify, the joy of Christmas doesn't seem so far away. Here's a Christmas card I made for Reprint, with lovely paprs from Graphic 45.







All the best,
Ulrika

1 kommentar:

Erika sa...

Tycker kortet var riktigt snyggt! Väldigt stilrent och precis min stil ;) Jag kommer nog att försöka mig på något liknande lite längre fram!