måndag 31 oktober 2011

Too much of the good stuff

Ibland kan det bli för mycket av det goda, som när jag och Marie skulle dekorera massor av tags och hjärtan för Reprint. Vi använde papper ur en helt underbar serie från Graphic 45, Once upon a springtime. Men vi fick nog oss en lätt överdos, så sedan dess har jag inte rört de papper jag hade kvar. Men nu hittade jag ett foto av mig som Marie tog, där jag fotar resultatet av vårt slit, och eftersom jag har lite papper kvar i min låda så tyckte jag att det kunde vara kul att göra en LO.

Sometimes, you can just get too much of the good stuff, like when me and Marie decorated lots and lots of hearts and tags for Reprint. We used a lovely collection from Graphic 45, Once upon a springtime. I think both of us got a bit too much of that loveliness, so I haven't touch those papers since. But now I found a photo of me, taken by Marie, where I am taking a picture of the result o our hard work. Since I actually had some papers left in my stash, I thought it would be fun to use them for a layout.



Stämpeln tyckte jag passade riktigt bra, eftersom vi alla vet att man ibland blir lite galen när man har en hobby. (Sen är jag extra stolt över att få använda den, eftersom designen är min egen!) :)

I thought the stamped fit perfectly, since we all know how crazy we can get with our hobbies. (And, I am also a bit extra proud to use this stamp, since the design is my own!) :)



Once again, I'm done with the Once upon a springtime collection, at least for a while!

Love,
Ulrika

2 kommentarer:

TesaB sa...

Fantastiska du!!! Hur fint som helst och jisses vilken stämpel! Den vill man ju ha. Och ge bort... Hmmmm kan bli dyrt det här! :)

Mia KL sa...

Åhhh var hittar man den där fina stämpeln, den är ju KLOCKREN!! Fin LO dessutom