måndag 12 mars 2012

Easel card for an angel

För de som känner mig kommer detta inte som någon nyhet - jag gillar listor. Jag skulle inte klara mig utan mina listor. Jag skriver listor för allt, vad jag ska handla, vad jag ska göra, vad jag ska med mig på träff, i vilken ordning saker ska visas på demonstrationer ... Så gissa om jag gick igång på en ny iPhone app ScrapStash med tillhörande webbsida Scrappypedia. OMG! Scanna in alla dina pryttlar och pinaler och dina dubbelköpsdagar är över! Spring nu genast dit och regga dig. Att appen är utvecklad av en svensk scrappare Margareta och hennes man gör ju inte saken sämre.

Those who know mw know that I love lists. I make lists for everything, and to keep track of all your stash can be a nightmare if you want to make a list of it. Well, not anymore. I just found the wonderful iPhone app ScrapStash and the webbsite Scrappypedia where you can easily edit your list. OMG, I am in love already! Make sure you go there right after reading the rest of this post :) and register.



Jag hann göra detta stafflikort för Reprint innan jag hittade ScrapStash och tur var väl det för sen blir väl inget gjort på ett tag ... Jag har använt Reprints underbara nya papper, dubbelsidiga och mumsiga.

Luckily enough, I made this card before I discovered ScrapStash. Otherwise I might not have had time to make anything for Reprint this time :) I used their new wonderful papers, double sided and oh so lovely.



Kolla in minifjärilarna av krympplast. Så söta!

Check out those mini butterflies, made from Shrink plastic. So cute!



Nu har jag inte tid med blogger mer, har hur mycket som helst som ska scannas in i ScrapStash :)

That's all for now. Gotta go now, have tons to scan to ScrapStash :)

Love
Ulrika

1 kommentar:

Margareta Carlsson sa...

Jag har tittat runt lite här på bloggen! Wow! Jag älskar verkligen din stil! Tack för all inspiration! Du har en ny prenumerant! :)
Och tack för omnämnandet av Scrappypedia!