söndag 17 juni 2012

Inzpira challenge

Jag har varit med i Inzpira Magazines täving som pågått större delen av maj. Jätteroliga utmaningar varje vecka, och med så många duktiga deltagare så blev jag glatt överraskad när jag otippat hamnade i finalen! Efter den sista veckans utmaning fick jag veta att jag hamnat på 2:a plats, och det är ju helt galet! Jag är så otroligt glad! Mina alster får jag inte visa riktigt än, men här kommer istället ett annat alster som jag gjorde för Inzpira till en kortskissutmaning i februari i år.

I participated in the Inzpira Magazine's challenge which took place in a series of challenges during May. More than 200 talented scrapbookers joined the challenge and I was happily surprised to learn that I was one of the six finalists! Finally, I was the runner up which I am absolutely thrilled about. What a great challenge it was! I can't show any of the submissions just yet, but this card I actaully also made for Inzpira Magazine, in a card sketch challenge for their February issue this year.


Stämpeln är ett lådfynd som jag inte ens minns när jag köpte, men det är en riktig favorit. Gillar stilen massor!

The stamp is old, I can't even remember when or where I got it. Still, it's one of my favourites, I love it!


Här är de andra finalisterna, om du inte redan följer dem så kan jag rekommendera att du tittar in på deras bloggar för de är galet duktiga allihop!

Here are the links to the other finalists. You really should stop by their blogs, they are amazingly creative and talented!

Vibeke Harila (winner!)

Happy, happy, happy!
Ulrika

1 kommentar:

Ciza Patricia sa...

Med tanke på hur duktig du är, är jag inte det minsta förvånad att du kom så högt. Grattis till 2:a-platsen. :)
Kram