fredag 29 mars 2013

Chocolate bunnies

Äntligen är det påsk! Godisskålen är full, och en av mina favoriter är chokladkaniner, ni vet de där inslagna i guldpapper och med en liten bjällra runt halsen? Det här lilla kaninskämtet är bland det roligaste jag vet, jag börjar fnissa bara jag tänker på det ... :) Ett enkelt kort att lämna över tillsammans med påskägget, kanske finns det en chokladkanin däri?

Easter is here at last! A lot of sweets are being eaten, and one of my favourites is chocolate bunnies, you know the kind that is wrapped in gold paper and with a little bell around the neck? This little bunny joke is amongst the funniest I know, it really makes me smile just thinking about it ... :) A clean and simple card to give with the Easter egg full of treats, perhaps there's a chocolate bunny in there as well?


De fina rosa Basic Collection pappren från Reprint gör sig fint mot de chokladbruna kaninerna som är utstansade med en die från Tim Holtz. Den prickiga plattan och den vita vågiga plattan bakom är utstansade, med dies från Sizzix. Pratbubblorna har jag skrivit ut på datorn och klippt ut.

The pink crisp and clean papers from Reprint's Basic Collection work perfectly with the chocolate brown bunnies (cut out using a Tim Holtz die). The dotted mat and white scalloped mat underneath are also die cuts, using dies from Sizzix. I used my office printer to print the speach bubbles onto white smooth cardstock and cut them out with scissors.


Hoppy Easter!
Love,
Ulrika

Inga kommentarer: