måndag 28 april 2014

Friendship three step card

Fina vänner ska vårdas, och ett omsorgsfullt skapat kort blir säkert uppskattat som ett litet vänskapsbevis!

Good friends are precious, so I made this sweet card to show my appreciation!




Jag har sett liknande vikningar på nätet, men ingen med precis de mått som jag vill ha. Efter lite mätande och testande hittade jag precis det format jag var ute efter.

I have seen similar card folds online, but none with the measurements I needed. After some measuring and testing I ended up with a card with exactly the format I was looking for.


Närbild på själva "trappstegen".

Close-up of the steps.


Att vänskap får själen att blomstra är helt sant! Underbar stämpel tycker jag.

"Friendship makes the soul blossom", that is so try! Love this stamp!


En söt klipparksbild på goda vänner, monterade på 3D kuddar. En liten "Tag" tittar fram, gjord av ett av Reprints nya bomullsband, och fasthäftat med Tiny Attachern.

Cute friends from one of Reprint's cut out sheets, adhered using foam squares. A small "tag" is peeking out, it's actually a double folded piece of ribbon, attached using the Tiny Attacher.


Thanks for stopping by!
Ulrika

Inga kommentarer: