tisdag 22 september 2015

Distress Stain splash background

Nu var det länge sedan jag använde mina Distress Stains, så jag bestämde mig för att leka lite och skapa en somrigt gul bakgrund till detta kort. Jag valde tre olika nyanser av gult och splashade till! Jag höll mig i en gammal skokartong bara för att vara på den säkra sidan ... :)

It's been far too long since I used my Distress Stains, so I decided to use them and create a background with sunny summer feeling for this card. I used three different shades of yellow and just splashed them onto the card base. I always do these type of messy projects in an old shoe box, just for safety :)

Sedan monterade jag några blommor ovanpå, och lindade lite grönt bomullssnöre runt hela härligheten. Jag fäste snöret med min Tiny Attacher. Den gröna glittertejpen plockar upp den gröna färgen från både snöre och blomblad på ett fint sätt. Och lite bling skadar ju aldrig!

I then simply added a few flowers on top and a piece of green cotton string, which I attached with my Tiny Attacher. The green glitter tape picks up the green from the string and the leafs in a nice way. And a little bling is always right, right?

Love,
Ulrika

Inga kommentarer: