söndag 26 oktober 2008

Take away the camera!

Det här fotot gillar inte dottern. Så är det oftast med foton på henne, hon vill inte vara med på bild helt enkelt. Självklart vill jag ha foton på mina barn, men då är det smygfotografering som gäller. Med teleobjektiv kommer men nära fast man är långt borta, och just så fotade jag den här bilden. Tyvärr upptäckte hon mig (som smög som värsta Paprazzin i buskarna) och fick årets argaste blick genom linsen. "Men mamma, nej!" syns det så väl att hon säger. Pappren är från Prima Marketing, ett riktigt favoritmärke.

My daughter doesn't like this picture. In fact, she rarely likes any pictures I manage to take of her. It's easier to get close with a tele photo lens, which is how I managed to get this shot (sneeking around in hte bushes like some Paprazzi). Unfortunately, I was discovered and got the angriest face of the year through the lens. "But mummy, now!" she shouted. The papers are from Prima Marketing, one of my favourite brands right now.



3 kommentarer:

Elzie sa...

Det blev ju både ett bra foto och en härlig lo.
Hoppas du får en bra vecka.
Kram Elzie

ylva sa...

tycker att både fotot och layouten blev jättefina! är helt fascinerad över hur jag kan sitta och titta på papprena i webshopen och tänka "näe, de var väl inte så snygga" och sedan ser jag dina layouter och undrar hur jag inte kunnat tycka att papprena var hur snygga som helst *lol*.

kram kram,

Anonym sa...

Jättefin! Papper, blommor, band matchar så snyggt till fotot. Super