torsdag 22 april 2010

World Photo Walk

Förra året var jag och dottern med på en stadsvandring med kamera. World Photo Walk heter företeelsen och det är ett riktigt trevligt sätt att lära känna sin stad och träffa andra som gillar att fotografera. Det här clear-albumet från Reprint är fyllt av bilder tagna av min dotter samt några bilder som jag tog på henne under dagen. Det är mitt allra första clear-album och det var en utmaning vill jag lova! Svårt men roligt. Den som är observant ser att titeln på albumet är World Photo Day och inte Walk, så kan det bli när man gör först och tänker sen ...

Last summer, me and my daughter joined the World Photo Walk here in Karlstad. It's a really nice way of getting to know your own city and to meet other photographers. This clear-album from Reprint is filled with images from that day.













Kanterna är embossade med Platinum enamel, ett embossingpulver som är lite grövre i strukturen vilket ger härligt tjock embossing. Alla mönstrade papper är från Graphic 45, ur serien Le romantique, och som dekoration har jag använt blommor från Reprint, designade brads också från Reprint och rhinestones i olika färger. Även de är Reprints eget märke.

3 kommentarer:

Marie Wisén sa...

Läckert!!!!

/M

TesaB sa...

Stum av beundran! Så otroligt vackert och läckert och genomarbetat!

La Vikinga sa...

Ovanligt och jättesnyggt!

Har aldrig hört talas om företeelsen men jag ska minsann kolla upp om det inte blir något i Stockholm!

La Vikinga hälsar