måndag 14 juni 2010

Enjoy Summer

Ett mappkort är en perfekt gå-bort present med plats för lite av varje som kan vara användbart i sommartider. I mitt kort finns plåster, anti-slip kuddar, våtservetter och ett par sköna ansiktsmasker. Jag har använt ett grått cardstock som bas och dekorerat med ett ark från Webster's Pages, Nature's Storybook. Allt material är från Reprint.

This card is a perfect little gift, filled with things good to have during summer time. All material is from Reprint.







4 kommentarer:

TesaB sa...

Såååå vackert och superkul idé! Hoppas du får en riktigt skön sommar!!!

Mim... sa...

Vilken bra idé och snyggt kort också!

Frideborg sa...

Hej Ulrika!

Först vill jag tacka för filmen med att måla stämplade motiv, det där med vattenstämpel och tjocklek på papper är nåt som jag kommer ta fasta på. Jag går mer och mer över till distresser från promarker, dels för kostnaden och dels jag får en kombination av färger jag vill ha.

Kortet här är sååååå somrigt...och jag längtar så efter semestern.
Kram Marina

Marie Wisén sa...

Knaster knaster!

Kram Marie