måndag 21 juni 2010

It's not Christmas quite yet

Även om det faktiskt börjar likna sommar utanför pysselrummets fönster så fick jag ändå inspiration att göra ett julkort redan nu. Duktiga Rimna hade maskat så fint på ett hennes julkort att jag också fick lust att leka lite. Plockade fram lite stämplar och distresser och så här blev resultatet.

Even though it's really starting to look like summer outside, I got some inspiration for a Christmas card. The oh-so-talented Rimna did some cool masking and I wanted to give it a go as well. I picked out a few stams and my distress pads and this is the result.







Och har ni sett att Inkido visar upp sitt nya DT idag? De har glädjen att få ha min duktiga kompis Marie i teamet och jag säger grattis till både Inkido och Marie! Jätteroligt!

2 kommentarer:

Marie Wisén sa...

Ho ho ho! ;)
Mycket sött! Du är så duktig Ulrika.
Tack snälla du för alla glada heja rop i denna prosess!!

Kram Marie

Eivor/Ejja sa...

Du skapar verkligen härliga alster! Jag hittade "stafflikortet med lådor" här, vilket fint kort! Jag var bara tvungen att göra ett liknande. Gjorde om lite när det gäller askarna. Hoppas verkligen att det var ok att jag liftade dig.
Tack för inspirationen!
Kika gärna in hos mig och se hur mitt kort blev, www.eivor.blogg.se

Fick inte länken du angivit att fungera...

Hej från mig,
Eivor/Ejja