måndag 6 december 2010

Reflectorcard

Det är mörkt och det knarrar under skorna ... nu i december är det becksvart ute både när jag tar mig till jobbet och när det är dags att åka hem igen. Reflexer är en nödvändighet, och jag tänkte att det kan väl vara bra att skicka med en reflex med julhälsningen så att vännen också får en att fästa i jackan! Allt material (förutom reflexen då) är från Reprint.

It is so dark during December, it is pitch black when I leave home in the morning, and just as dark when I go home in the afternoon. Reflectors are a good thing then, and I thought that I just might add one to a Christmas card so my friend can use one too! All material is from Reprint.



Jag har använt papper från Webster's Pages och Tim Holtz julserie Seasonal, tissue tape från Tim Holtz, band, blommor och brads är Reprints egna, precis som stämpeln med en julhälsning.

I used papers from Webster's Pages and Tim Holtz. Most of the decorations are from Reprint's own brand.



Jag har vikt en liten ask precis lagom stor för reflexen. Den går förstås att öppna så att man kan ta ut reflexen. Hålet, i form av en snöflinga, har jag stansat ut så att man ser glittret från reflexen.

I folded a little box in just the right size for the reflector. It can be opened to remove the reflector. I sed a punch to make the hole where you can see the glitter from the reflector.

Var rädda om er i trafiken - på med reflexen!
Kram!

4 kommentarer:

TesaB sa...

Helt MAGISKT fint, och suverän idé!!!

Elisabet sa...

Underbart vackert och dessutom funktionellt kort!

Gillar även din tändsticksask i förra inlägg jättemycket.
Allt du gör blir så smakfullt och snyggt!

Helena, The Swenglish Home sa...

Vilken bra idé, och oj så mycket fint och vilken härlig skaparkraft det fanns här hos dig.

Tack för dina snälla ord hos mig och ha en fortsatt skön adventstid!

Varma hälsningar,
Helena

Thessa sa...

Hola: Tienes unas tarjetas de Navidad y unos trabajos preciosos. Me ha gustado mucho lo que has hecho con las bolsitas de té. Con tu permiso, voy a copiarte la idea.
Un saludo.