måndag 27 februari 2012

Desk calendar

Jag knåpade ihop en bordskalender för Reprint inför Formex. Själva hållaren har jag gjort själv av kraftig kartong, skurit ut och limmat ihop. På med lite akrylfärg och så massor av designpapper från Tim Holtz.

This is a desk calendar that I made for Reprint in time for Formex. The holder is made from heavy card board, cut out and glued together. I painted the edges with acrylic paint and decorated with lots of Tim Holtz papers.







Jag gillar verkligen Distress stain "blobbarna"!

I just love those Distress stain splashes!





Jag gick verkligen loss i stämpelförrådet för att dekorera varje månad individuellt.

I really went wild in my stash of Reprint stamps so I could decorate every card individually.



Mer information om vad jag har använt finns på Reprints blogg.

List of supplies can be found on Reprint's blogg.

Love,
Ulrika

5 kommentarer:

Thessa sa...

Det är en väldigt trevlig kalender. Dekorationen av det, jag älskar det.
Hälsningar.

Mim... sa...

Helt otroligt toksnygg!!!
Ha det gott..

Elisabet sa...

Helt underbar kalender i suveränt snygga färger!
Vilket jobb du lagt ner!

Ulrika sa...

Tack söta ni, vad glad jag blir! <3

Zima sa...

Jättefin kalender! Och vilken supersmart idé att ha den i en så fin ask!