måndag 13 februari 2012

There's a hole in my card

Idag är det hål korten som jag gjort för Reprint. Här har jag stämplat ett motiv som syns genom hålet och skapat lite distans med 3D-kuddar. Beskrivning i detalj finns på Reprints blogg.

These cards that I made for Reprint have holes in them. On the first one, I punched a hole where you can see the stamped sentiment underneath it. Full description and material list is on the Reprint blog.





Nästa kort passas ju extra bra med tanke på att det är Alla hjärtans dag imorgon. Här har hålet formen av ett hjärta och genom hålet ser man det stämplade motivet som finns på insidan.

The next card has a heart shaped hole, perfect considering Valentine's Day is tomorrow. Through the hole, you can see the stamped heart on the inside.



Gillar såklart denna stämpel lite extra, eftersom det är min egen design ;)

And of course my heart beats a little faster when I use this stamp, since it is my own design ;)






Scraps to all and everyone!
/Ulrika

1 kommentar:

TesaB sa...

Men ÅHHHHHH!!!! De är helt fantastiska!!!! DU är fantastisk! Måste nog lifta det första - och dra fram den siluettstämpeln från gömmorna. Så fin!