torsdag 29 november 2012

24 days in December

Jag har plockat fram spillpapper och diverse dekorationer, för i år ska jag göra mitt allra första December Daily album! 

Lots and lots of scraps of Christmas papers and decorations have been pulled out of their drawers, because this year I am making my very first December Daily album!
 


Tanken är att det ska vara en Instagrambild på ena sidan och lite text på den andra.

The idea is to have an Instagram picture on one side and some journaling on the other.




Jag försöker hålla sidorna enkelt dekorerade, men det tar sin lilla tid ändå. Första december närmar sig med stormsteg och än har jag ganska många sidor kvar att dekorera.

I try to keep the design as clean and simple as possible, but still it takes its time. December 1st is approaching much too quickly!

Föradventskramar!

Pre-adventhugs!

//Ulrika

1 kommentar:

Unknown sa...

Great! Like your first DD!