tisdag 17 november 2009

Happy, happy, happy!

Här är det glada miner kan ni tro, för jag har precis fått veta att jag blivit antagen till designteamet på Reprint! Det känns superspännande och än så länge vet jag bara om ett par till men hela designteamet blir presenterade på Reprints blogg på fredag om jag förstått saken rätt.



All happy faces here today - I just found out that I have been selected for the Reprint Design Team! Yay!

Jag tror att vi tar och firar med ett litet julkort! Det är ett enkelt julkort som ska få vara inspiration för en julkortskurs som jag håller på mitt jobb på måndag. Tekniken har jag faktiskt snappat upp på Reprint, när jag var där på besök för snart två år sedan.



Det är alltså en liten snöflingestämpel som jag använt för att forma kransen. Två hål längst ner och ett brett organzaband igenom, knyt rosett och blinga med stickles. Klart!

11 kommentarer:

Carina sa...

Hej!
Nu blir vi DT-kollegor igen!
Kan du gissa var???

Karin sa...

Grattis till uppdraget!! Super-snyggt julkort!

Tesa/Therese sa...

Grattis vännen, jättekul! Kramar

Malin Z sa...

Gratulerar. Vad glad jag blir för din skull!

Kram

TesaB sa...

Men åhhh!!! Vad häftigt! GRATTIS! Så himla kul!!!

Scrap by Heart sa...

Grattis Ulrika! Jag förstår att de valde dig, du är sååååå duktig!

Tina

Daniel August sa...

YEY!!

Da er vi Designteam-buddies! ;P

dan!el

Cornelia sa...

GRATTIS till ett nytt och kul uppdrag!

Kransen är superfin! Jag, som inte har nån snöflingestämpel (eller jo, en liten en har jag kanske när jag tänker efter) funderade genast på om jag orkade stansa ut med tången... men nä... det blir nog föööör jobbbigt.. eller inte... *S*

Ha en härlig helg!

tjocka tanten sa...

Grattis, super kul;) Jag ser fram emot mer inspiration. Har nyss "knyckt" din hjärtagran och gjort en liten annan variant av den ;)Ska visa dig när vi ses.
Kramar till dig
//Tjocka tanten

Minkamera sa...

Grattiiiiiiiiiiiiiis!!!!!!!!!!! Varför sa du inget!!!!! Tack för besöket så ses vi snart :-)))
Anna på Annas Scrapbooking.

Laila sa...

Ett jätte grattis till utnämningen
Å tack för att du visade ett så vackert julkort! ♥