tisdag 3 november 2009

Paper bag card for Good luck

Nu börjar den där mörka perioden när det är smått hopplöst att fotografera inomhus. Hoppas att ni har överseende med de dåliga fotona - jag har alldeles för dåligt tålamod för att vänta tills helgen för att kunna fota mitt på dagen när det är hyfsat ljust!

Här är i alla fall ett hjärtligt Lycka till i form av ett påskort som jag har klätt med överblivna bitar av ljuvliga papper.

I apologize for the bad photos, it's getting dark outside and the lighting is terrible for photo sessions ... Anyway, here is a Good luck card, a paper bag card covered with scraps of beautiful papers.











Jag älskar den här "splash" stämpeln från Inkido! Den använde jag även på tagen på framsidan för att få den att se lite sliten och skitig ut. Längs kanten en swirl från Stämpelboden.

7 kommentarer:

Petraso sa...

Åh va Kul du gillar splaschen.....
Den är min favis också....

Så underbart påskort du gjort får gåshud!! Älskar det

Zielonooka sa...

beautiful card!
greetings from Poland
Zielonooka:))

Anita sa...

Vilket härligt kort. Jag tycks aldrig komma igång med pysslandet
:( . Det hade varit riktigt trevligt att träffa dig med. När skall ni träffas nästa gång? Kanske jag skulle kunna ta mig en tur och hälsa på er!

Kram, Amita

LadyDi sa...

Åh, påsen är alldeles ljuvlig! Ser fram emot att träffa er på måndag! Kram

Oxana sa...

NYYYdelig!!!

the80sme sa...

Oj så vackert! ♥
Tusen tack för dina söta ord om biljetterna, det betyder massor!
Kram!

Lotta sa...

Helt bedårande påskort!