torsdag 17 december 2009

Easel card

Jag fick ett helt underbart kort (naturligtvis) från TesaB häromdagen. Vikningen kallas "easel-card" och jag har sett såna ett tag nu på olika blogger, men det var först när jag fick ett i handen som jag kände att jag absolut var tvungen att prova själv! Jag googlade och hittade en instruktion här. Tesas kort ser ni i bakgrunden. Mitt kort har nu nått födelsedagsbarnet (svärmor) som fyllde år i går. Grattis Yvonne!

I recently received a wonderful card from TesaB. It's a "easel-card" and I just had to try and make one of my own. Tesa's card is in the background (isn't it gorgeous!) and my card has now reached my mother-in-law who celebrated her birthday yesterday. Happy B-day, Yvonne!



5 kommentarer:

Scrap by Heart sa...

Fint kort du gjort Ulrika. Jag är säker på att det var det finaste svärmor fick i år!

Ha en bra 4:e advent!

Suzanne C sa...

What lovely cards! Love your design on your card and your friends card is delightful too!

TesaB sa...

Så himla fint! Harmoniskt och otroligt vackert, hon lär ha blivit jätteglad! Hoppas ni har en riktigt härlig helg!

Linalotta sa...

Såååå himla snyggt!!!!!
Hoppar in för att önska en riktigt god julehelg!!

Anonym sa...

Heisann!;D
Ååå, så nydelig!! Tror jeg må prøve meg på et sånn kort en gang! Gosj, her var det mye fint!
Legger meg til som følger med en gang!
Ønsker deg og dine en fortsatt god romjul:D
KLemmer Ida:o)