torsdag 31 december 2009

Happy New Year!

Julhelgen har kommit och gått och nu börjar jag längta efter att få slänga ut julen och bjuda in våren istället, med vita gardiner och krispiga tulpaner. Men först ska vi fira nyårsafton här hemma i all enkelhet. Lite pyssel har det blivit under ledigheten, och jag tog chansen att vara med i Pysseltagens decembertävling - gör ett nyårskort på temat glitter & glamour. Så här blev mitt bidrag.

This is my contribution for the December challenge at Pysseltagen - create a New Year's card with glitter & glamour.





Jag har använt pärlemor cardstock till kortbas, mattor och utstansade bokstäver och duva. Massor av stickles, en overlay med vita swirls och lite blingstenar. Och Glossy Accents förstås!

Gott Nytt År till er allihop!

4 kommentarer:

TesaB sa...

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och hela familjen! Och vilket helt underbart vackert kort du gjort!!!

Minkamera sa...

Gott nytt kortår!!!
Himla fint kort, jag är åter igen impad:-)

Scrap by Heart sa...

Supersnyggt kort du gjort. Jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

Kram Tina

Anita/AniLi sa...

Underbart kort,och en fredsduva passar ju bra på ett gott nytt år kort!

Ville också önska dig ett GOTT NYTT ÅR!