söndag 18 januari 2009

52 questions

Jag har precis hoppat med i Emily Falconbridges utmaning att scrappa svaret på en fråga varje vecka under 2009. Titta på hennes blogg om ni vill veta mer. Allt som skapas laddas upp i en särskild grupp på flickr.

I just joined Emily Falconbridge's challenge to scrap the answer to a question every week during 2009. Read more about the challenge on her blog. Everything is then uploaded to a group on flickr.



Jag använde spillbitar till att göra tags (53 st!) som jag satte på en ring. Jag tänkte att om alla tags redan är färdiga från början så kanske jag får lite press på mig att faktiskt göra detta varje vecka! :) Första frågan var "What do I wish for this year to bring?".

I used scraps for my tags (all 53!) and put them on a ring. My idea is that if all the tags are ready from the beginning, I might actually do this challenge every week. :) The first question was "What do I wish for this year to bring?".





Den andra frågan var "Am I afraid of change?".

The second question was "Am I afraid of change?".





Jag hoppas att jag är uthållig nog att återkomma med en ny tag varje vecka framöver!

I hope that I will come back with a new tag every week from now on!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiskt! Jag är grymt imponerad! Kram Jessica

TesaB sa...

Oj, vilket projekt! Ser jättekul och meningsfullt ut och jag är hur impad som helst att du gjort dem i FÖRVÄG!!! Fantastisk tagsamling är det. Vilka underbart vackra kort du gjort till Annas! Och tack för att du skämt bort mig med massa snälla kommentarer sista tiden. Mycket glad! Hoppas du är i faggorna den 7:e!

Carina sa...

Som vanligt helt suveränt.Det är bara att gratulera.

ylva sa...

smart att fixa i förväg. och gud vad fint det är :)! korten också såklart *pekar nedåt*

kram kram,

www.mariante.se sa...

Men vilken underbar idé!
Nåt för mig som är taggoman!
Mycket fint att se på här hos dej, stannar nog kvar å tar en påtår!
Önskar dej en kreativ vecka!

Ylwa sa...

Vilken bra idé!!! och fint blev det.
//Y