söndag 12 september 2010

Making a list

Jag älskar att göra listor, det är ett så bra sätt att strukturera upp den annars så kaotiska vardagen så man inte glömmer något. Och ju närmare julen vi kommer, desto mer blir det att hålla reda på. Som en liten hjälp har jag gjort det här minialbumet för Reprint, med plats för sex olika listor för exempelvis julklappar som ska inhandlas, matplanering, och inte minst min alldeles egna önskelista! :)

I love making lists, it´s just the perfect way of keeping my everyday super-busy schedule together. And the closer we get to the Christmas Holidays, the more things are there to keep in mind. So I made this little minialbum for Reprint, with room for no less than six lists. Of course there's also room for my very own wish list! :)











Allt material är från Reprint.

1 kommentar:

DesignAnnique sa...

Oh, en sån hade jag nog också behövt göra, så smart! Ja, jag är också list-fanatiker, annars funkar inte livet :)