måndag 8 mars 2010

And then it was over ...

Som jag har längtat och väntat på Svensk Scrapbookings mässa och träff! Hela helgen försvann i en rasande fart med trevliga människor, massor av skratt och en hel del shopping ... Nu får vi hoppas att Micke och Helena på Klara Event snart känner sig redo att börja planera för nästa träff. Tack för ett riktigt välordnat arrangemang!

I waited for what felt like an eternity for Svensk Scrapbooking's fair and crop and suddenly it was here and this weekend went so fast I can't believe it. Let's just hope that Micke and Helena at Klara Event will start to plan for the next event real soon. Thank you for a really well planned weekend!



Vi i teamet fick naturligtvis inte delta i träffens utmaningar, men istället bjöd en av butikerna på mässan, Scrapidoo, oss på en alldeles egen utmaning. Vi skulle skapa vad vi ville med minst tre mönsterpapper på temat vår. En utmaning är till för att antas, så jag gjorde ett kort och VANN med det! Kan ni fatta! Här är kortet:







Jag har använt papper från Graphic 45 och Prima. Lite bling från Prima, utstansade Martha Stewart fjärilar och en underbar textstämpel som jag hittade i en låda på mässan. Jag har ingen aning om tillverkare, men visst är den ljuvlig? Min vinst blev ett fantastiskt stämpelset från Crafters Companion, jag återkommer snart med något skapat där jag använt stämplarna.

Tusen tack också till alla trevliga människor, både nya och gamla bekantskaper, som förgyllt min helg. Det här var desutom första gången jag träffade mina team-kompisar och jag måste bara säga att de är helt fantasiska, galet begåvade och supersöta. Det här lever jag länge på!

7 kommentarer:

Lotta sa...

Det är klart att man förstår att du vann!!
Såg dig på SVT-play - kul att mässan fick sådan uppmärksamhet.

Kan tänka mig att du är full med inspiration nu...
Ha en skön vecka
Kram

Tesa/Therese sa...

Tack för senast. Mycket proffsig intervju för TV4 :)Ubersnyggt kort du fick till. Syns vi imorgon på årsmötet? Kram Tesa

Sofia Eriksson sa...

Ditt kort är helt underbart fint!! Det var så roligt att träffa dig i helgen och du gjorde sååå proffsiga "framträdanden", både som föreläsare i Scrapbooking för nybörjare och i TV4!! Micke gjorde en supervärvning när han tog in dig i teamet! :)

Marie Wisén sa...

Klart du vann!!!! ;o)
Tack för all energi du ger!!!!

Kram Marie

TesaB sa...

Heeeelt underbart! Hoppas att du får en riktigt skön och kreativ helg! KRAM!

Lena sa...

Åh, vad kul sånt är. Var ett tag sedan jag var på något event. Man får så mycket inspiration.

Cornelia sa...

Jahaaaadå! DET kan jag förstå! Underbart kort, ju!!!