måndag 1 mars 2010

Scrapbooking event in Karlstad

Välkommen på stor scrapbooking och kortmakeri mässa i Karlstad 6-7 mars! 14 butiker från hela landet ställer ut och erbjuder ett fantastiskt utbud! Det bjuds även på en rad föreläsningar som är kostnadsfria och öppna för både mäss- och träffdeltagare. Bland annat håller jag själv en kort föreläsning på temat "Scrapbooking för nybörjare".



Det finns fortfarande några platser kvar till träffen, kontakta Helena helena@svenskscrapbooking.se om du har frågor eller vill anmäla dig.

Läs mer om mässan och träffen på Svensk Scrapbooking.

7 kommentarer:

TesaB sa...

Nu är det snart DAAAAAGS!! Börjat packa? Gjort namnskylt??? Tehee. Nu ser jag fram emot ditt joy fold card! Du har fått en liten award på min blogg.

Scrap by Heart sa...

Jag kommer!!! Jippie...jag längat så. Värmland verkar vara lite av ett skrapmecka, för oj, vad många duktiga scrappare som finns där! du är ju självklart en av dem. ;-)

Viktoria sa...

Hej Ulrica du vann en stämpel på papper & sånts blogg ;) kom gärna in i vår monter i helgen så skall du få din vinst ;) kram Viktoria

maxell sa...

Härligt! Hälsa alla!

Scrap by Heart sa...

Super bra mässa i Karlstad, bra arrangemang. Är det ni från Svensk Scrapbooking som är med och arrangerar mässan. En stor eloge till er i så fall! Trots mycket folk så var det inte så trångt som jag upplevt det på andra mässor.

Heléne sa...

Tack Ulrika för trevligt sällskap under en fantastisk helg! Å så underbart vackert ditt vikariekort är! Hoppas vi ses snart igen, ha det gott tills dess. Kram H.

TesaB sa...

Tack söta du för otroligt trevligt och inspirerande sällskap i helgen. Du är otrolig!